Ένας αλλιώτικος κομμουνιστής

ΕΝΑΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ


(Στον Ορέστη για τον καλό του λόγο περί της ιστοσελίδας τούτης να πούμε)

-Και που λες ο Μαστρόχαλος…

-Ποιος Μαστρόχαλος;

-Έλα Παναγία μου, καλέ δεν ξέρει το Μαστρόχαλο!

-Και γιατί να ξέρω το Μαστρόχαλο καλέ, μπας και πρέπει να του χρωστάω κιόλας;

-Λοιπόν, είναι ο ωραίος τύπος με τη γενειάδα που ‘ρχεται σαν έχει καλό καιρό στην κάτω πλατεία και πουλάει μαντζούνια και τέτοια πράματα, αυτός είναι ο Μαστρόχαλος για να ξέρεις.

-Μάστα, και για να ‘χουμε καλό ρώτημα, τι κάνει αυτός ο τύπος παρεκτός να πουλάει ψευτιές με τα μαντζούνια, ή θα μου πεις τώρα πως τα γιατροσόφια του είναι και θαυματουργά;

-Καλέ όχι, αλλά έχει μεγάλη πλάκα, άκου να δεις τι έκανε σ’ αυτόν τον Μαρκούτσαυλο και μη μου πεις πως ούτε κι αυτόν ξέρεις γιατί δε θα σε πιστέψω.

-Λοιπόν ούτε κανέναν Μαρκούτσαυλο ξέρω κι ούτε με νοιάζει αν θα με πιστέψεις, ευχαριστήθηκες τώρα που μ’ εκνεύρισες;

-Καλέ….

-Και κόψε αυτό το καλέ αν θες να ξαναπιούμε ούζο αντάμα, άντε και λέγε γιατί μ’ έπρηξες.

-Καλά μη βαράς κιόλας, ο Μαρκούτσαυλος λοιπόν που λέγαμε ήρθε με το  μικρόφωνο απ’ την τηλεόραση και ρωτάει τον ματζουνοπωλητή.

-«Κύριε Μαστρόχαλε τι Κόμμα ψηφίζετε παρακαλώ» και κείνος του απαντάει

-«Πρώτα πρώτα πάρε αυτό το μαρκούτσι μακριά απ’ τη μούρη μου, δεύτερον για να ξέρεις εγώ είμαι δεξιός αλλά κομμουνιστής δεξιός» και ο άλλος τον κοίταζε μπερδεμένος και τον ξαναρωτάει,

-«Μα πώς κύριε Μαστρόχαλε, πάει δεξιός κομμουνιστής, δεν το ‘χω ξανακούσει, πώς γίνεται» και ο Μαστρόχαλος όλο σοβαρότητα λέει

-«Άκουσε να δεις, είμαι δεξιός αλλά θέλω και κοινωνική δικαιοσύνη παρακαλώ και να μην έχουμε αφεντάδες να μας εκμεταλλεύονται, κατάλαβες, θέλω ο καθένας ν’ απολαμβάνει τα κόπια του και κανένας κερατάς να μην τον αδικεί, σε ρωτάω λοιπόν, τούτο δεν είναι κομμουνισμός για σας τους γραμματιζούμενους, άρα είμαι και κομμουνιστής!»

-«Αυτό εν τάξει να το καταλάβω» του απαντάει ο άνθρωπος από την τηλεόραση «εκείνο όμως το <δεξιός> εδωνά μου κάθεται, δεν μπορώ να το πιάσω πώς ένας κομμουνιστής μπορεί να ψηφίζει δεξιά;»

-«Ααα αυτό δεν καταλαβαίνεις, ε πες το χριστιανέ μου και μ’ έπρηξες» του κάνει ο άνθρωπος με τα μαντζούνια και του εξηγεί «εγώ που με βλέπεις να είμαι πατενταρισμένος κομμουνιστής, ψηφίζω δεξιά από πίστη εις τας οικογενειακάς παραδόσεις παρακαλώ, το ‘πιασες;»

-Και δε μου λες, δε μου λες, τι είναι στην πραγματικότητα ο Μαστρόχαλος;

-Καραδέξιος μέχρι τα μπούνια είναι καλέ, παμπόνηρος και τουλάχιστον τσαχπίνης που βρήκε ευκαιρία να δουλέψει ψιλό γαζί τον άλλον, αυτό είναι!

2 Σχόλια to “Ένας αλλιώτικος κομμουνιστής”

  1. Theorema Says:

    Καλημέρα Αντώνη, με τις συναρπαστικές ιστορίες σου!

    Μου αρέσει!

  2. kakaras Says:

    • Καλημέρα ντε,
    • καληνύχτα να μην πεις
    • σε μνήμες καλές

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

